Bu besinler stresi azaltıyor

Daha az stres için yapmanız gereken bu besinlerden daha fazla yemek.

karbonhidratlar
* Karbonhitratlar: Karbonbonhitratlar mutluluk kaynağı olan seretonın salgılar ve insanı daha rahat olur.

portakal
* Portakal : C vitamini deposu olan portakal, stres hormonlarının seviyesini düşürür.

ıspanak
* Ispanak: Mağnezyum deposudur. Stresten doğan baş ağrısı ve yorgunlu gibi etkileri azaltır.

yağlı balık
* Yağlı balık: Somon ve ton balığında bulunan omega 3 yağ asitleri, stres hormonlarının atrışını önleyici etkiye sahiptir.

siyah çay
* Siyah çay: Siyah çay stresli olaylardan daha çabuk kurtulmanızı sağlar.

antep fıstığı
* Antep fıstığı: hergün düzenli olarak antep fıstığı, diğer fındıklar ve tohumları tüketmek stresi azaltır.

avakado
* Avakado : Yarım avakadoda bulunan potsyum yüksek kan basıncını düşürmeye yeterlidir.

badem
* Badem : İçerdiği E ve B vitnimleri sayesinde stres sırasında rahatlamanızı sağlar.

ham sebzeler
* Ham sebzeler : Taze ve çıtır sebzeler yemek stresi hafifletmenize yardımcı olur.

Beslenme ve Diyet Uzmanı Elif Karacanoğlu

7 Eyl 2015
Etiketler : , , , ,
Facebook yorumları
Google + yorumları
Benzer Konular