Farmville 2 düğün töreni masası görevi

Farmville 2 düğün töreni masası
Düğün masası İnşaati ürünleri : Minik buket, yastık, masa örtüsü.

Düğün masası görevi 1 adım : Üretim zamanı
Düğün masası tören 1 adım 1 - Üretim zamanı Görevleri : 4 çilekli limonata yap, 4 düğün masası süsü yap, 2 düğün peçetesi yap

Arkadaşlarını davet et ve kutlama yap
Düğün masası görevi tören 1 adım 2 ödülleri.

Düğün masası tören 2 adım 1 görevleri : 8 İşviçre peyniri çorbası yap, 2 yaban mersini düğün pastası yap, 2 düğün peçetesi yap.

Arkadaşlarını davet et ve kutlama yap.
Tören 2 adım 2 ödülleri:

Tören 3 adım 1 : 8 mısır ekmeği yap, 2 brie peyniri yap, 2 düğün kadehi yap
Tören 3 adım 1 görevleri : 8 mısır ekmeği yap, 2 brie peyniri yap, 2 düğün kadehi yap

Arkadaşlarını davet et ve kutlama yap
Tören 3 adım 2 ödülleri

Tören 4, adım 1 görevleri
Tören 4, adım 1 görevleri :  8 luganu kişi yap, 2 düğün kadehi yap, 3 düğün peçetesi yap.

Tören 4 Adım 2 ödülleri
Tören 4 Adım 2 ödülleri.

Tören 5 adım 1 görevleri : 8 muhallebi yap, 3 yaban mersini düğün pastası yap, 3 düğün peçetesi yap.
Tören 5 adım 1 görevleri : 8 muhallebi yap, 3 yaban mersini düğün pastası yap, 3 düğün peçetesi yap.

Tören 5 adım 2 :  Arkadaşlarını davet et ve kutlama yap

Büyük ödül : Romantik salıncak
Büyük ödül : Romantik salıncak
25 Haz 2014
Etiketler : , ,
Facebook yorumları
Google + yorumları
Benzer Konular