| Kişisel Bloğ
Site Haritası Sayfalar Alişveriş Ürünler

Farmville 2 Su Yalağı Alma Hilesi (Popup resimli anlatım)


Bu hile ile istediğiniz kadar su yalağı alabilirsiniz. İnşaat ile uğraşmak yok, işçi ğçağırmak yok doğrudan su yalaklarını alın ve çiftliğe yerleştirin.
- Oyunu aç.- Cheat engine aç. buradan indir
- Sol üst köşede bilgisayar düğmesini tıkla. resmi gör
- Tarayıcı seç ; mozilla firefox için resmi gör , chrome için resmi gör
Ücretsiz yap
- 4 Bytes kısmından Aray of Byte seç resmi gör
- Arama kodu 04 63 61 73 68resmi gör
- Değiştirme kodu 04 62 61 73 68resmi gör
Su yalağı oluştur
- 4 Bytes kısmından string seç resmi gör
- Arama kodu e_resource_bottle_pack_2resmi gör
- Değiştirme kodu e_building_watertrough_3resmi gör
- Marketten 2"li Biberon Paketi al, aldığın paketler doğrudan envantere gidecektir. istediğin sayıda alabilirsin. Aldıktan sonra 4-5 saniye bekle oyunu yenile.
2 li biberob paketi farmville 2
- Envantere bak  Su yalağını bul nı bul ve yerleştir.
su yalağı farmville 2
12 Şub 2013 | Başa Dön

Facebook yorumları

Diğer kaynak yorumları

12 yorum:

  1. tek bir tane mi alınıyor ben ikinciyi alamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. istediğin kadar alabilirsin

      Sil
    2. su yalağı -1 olarak görünüyor

      Sil
    3. Arkadaşlar bu hilede marketen su yalağı almıyorsunuz, marketten 2"li biberon paketi alıyorsunuz.

      Oyunu yeniledikten sonra su yalağını envanterden alıyorsunuz, Yani markette değeri -1 olan su yalağı ile bir işiniz yok

      Sil
  2. ya bnm bi tane insaat halinde kaldı nasıl silebilirim ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşaatları silme hileleri var oralardan silebilirsin

      Sil
  3. ben denedim oldu teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. ben valuelerin gepsini seçmeyi birtürlü beceremedim.. tek tek oluyor da omple neden olmuyor? windows xp kullanıyorum ve ve cheat ngine 6.2 şift ile seçme işlemleri dahil giç birini kabul etmiyor.. sistemde değiştirmem gereken ayarlar mı var?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilkine tıkla dahasonra aşagıya al schifte bas ondansonra sonundakine tikla

      Sil
  5. Yaptım oldu isteyen varsa ekleyin gösteririm.Ve ekleyin Farmville 2'de yardımlaşalım. Face linkim : https://www.facebook.com/profile.php?id=100008326276287&ref=tn_tnmn

    YanıtlaSil

Bu site en iyi google chrome ile görünür