| Kişisel Bloğ
Site Haritası Sayfalar Alişveriş Ürünler

Farmville 2 farm para hilesi - En iyi hile (herşey alınabiliyor) - Resimli anlatım

farmville 2 Farmville 2 de farm para hilesi ile marketteki bütün paralı hayvan, bitki ve nesneleri altın ile alabilirsiniz. Burada anlattıklarını yaparsanız para ile satılan bütün nesneler altın (veya coins) ile satılacak. Mesele 44 farm parası olan bir nesne hileden sonra 44 altın olacak.

Gerekli programlar

Cheat engine programı (burdan indir)

Farmville 2 farm parası hilesi adım adım anlatımı

1 - Facebook"a gir ve farmville 2 oyununu aç. Oyun tam açılıncaya kadar bekle

2 - Cheat engine programını çalıştır.

3 - Sol üst köşede bilgisayar sembolüne tıkla,  tarayıcı seçme penceresi açılacak.
cheat engine

- - - - Oyunu Mozilla firefox ile açtınızsa FlashPlayerPluging seç
cheat engine

- - - -  Eğer Google chrome ile oyunu açtınızsa chrome.exe lerden birisini seç.
cheat engine

     *** Doğru tarayıcı seçme için pratik bir yol gör


4 - Value Type"ın yanında da 4 Bytes tıklayın ve Arraf of bytes seçin.
cheat engine

5 - Alt bölmedeki yazılardan temizlemek için yuvarlak ve ortasında yatık çizgi olan kırmızı işarete tıklayın. cheat engine

6 - Hex yazan yerin yanındaki kutuya bu kodu aynen kopyalayın ve yapıştırın. Tırnak işareti içinde yazıyorum tırnak işaretini kopyalamayın.
"40 42 0F 00 40 42 0F 00 00 00 00 00". First scan düğmesini tıklayın. Tıkladıktan sonra sol kısımda değerler yazılacaktır.
cheat engine

7 - Sol kısımda satırları hepsini seçin. Önce en üste tıklayın sonra shift"te basılı tutarak en alta tıklayın hepsi seçilecektir. Aşağı doğru olan kırmızı oka tıklayın ve değerleri alta alın.
cheat engine

8 - Önce new scan tıklayın ve Şimdi tekrar Hex yazan yerin yanındaki kutuya bu kodu aynen kopyalayın ve yapıştırın. Tırnak işareti içinde yazıyorum tırnak işaretini kopyalamayın.
"29 00 00 00 29 00 00 00 00 00 00 00". First scan düğmesini tıklayın.
cheat engine

9 - Şimdi tekrar sol kısımda satırları hepsini seçin. Önce en üste tıklayın sonra shift"te basılı tutarak en alta tıklayın hepsi seçilecektir. Aşağı doğru olan kırmızı oka tıklayın ve değerleri alta alın.
cheat engine

10 - Alt kısımdaki  satırlardan birtanesine tıklayın, crtl + a ile hepsini seçin,  sağ tuşu tıklayın, change record  tıklayın, type tıklayın
cheat engine

11 - Length 12 yazan yerdeki 12 rakamını 16 yapın ve ok tıklatın
cheat engine

12 - Şimdi burası önemli, Alt alandaki value değeri altındaki sayılar az önce kopyalayıp yapıştırdığımız kodlara benziyor ama daha uzun kopyalayıp yapıştırdığımız değerler birincisi "40 42 0F 00 40 42 0F 00 00 00 00 00" ve ikincisi "29 00 00 00 29 00 00 00 00 00 00 00" idi. Ama şimdi yazılı olan değerler daha uzun sonuna 8 adet daha rakam eklenmiş. Şimdi bu kodların son sekiz hanesini bir yere not edin. Bir yere yazmayı unutmayın. Not defterini açın ve yazın. Ben kendi örneğimi veriyorum sizinki farlı çıkar. 1. kod hangisi 2. kod hangisi karıştırmayın doğru kayıt edin ve yanlarına 1. kod ve 2.kod diye başlarına yazınki sonra karıştırmayın.
---- 1. kod 40 ile başlayan rakamın son sekiz hanesi C8 3B A3 0B
---- 2. kod 29 ile başlayan rakamın son sekiz hanesi F0 24 62 0B
cheat engine

13 - 2. kodu ni kopyalayın  Dikkatli olun 1. kodu değil 2. kodu kopyalayın. New scan deyin, value yazan yere yapıştırın ve first scan deyin. Sol kısıma yazılar yazılacaktır.
cheat engine

14 - Kırmızı daireyi tıklayarak alt kısmı boşaltın.

15 - Şimdi sol kısımdakilerin hepsini seçin. (shift "te basılı tutun ve ilk ve sonuncusuna basın ve tümü seçilecek), alt oka basın ve aşağı alın.
cheat engine

16 - Aşağıdaki satırların hepsini seç(bir satıra tıkla ve ctrl+a yap), mausun sağ tuşuna tıkla, change record tıkla, value seç.
cheat engine

17 - Şimdi not defretine kayd ettiğimiz 1. ve 2.kodlardan 1. kodu kopyalayın  ve buraya yapıştırın, ok"yi tıklayın.
cheat engine

18 - Şimdi cheat engine ile işiniz bitti ama kapatmayın açık kalsın kapatırsanız hile pasif olur, alacaklarını alın işniz bitince cheat engineyi kapatın, biraz bekleyin ve çiftliğe gidin, bütün paralı hayvanlar, bitkiler, nesneler artık altınla alınıp satılıyor. Yani farm parası derdi yok artık. Kolay gelsin.

Bu hileyi videodan izlemek için Farmville2 Cash - Farm para hilesi videosu nu tıklayın

Farmville 2 çiftlik erken genişletme hilesi

Yukarıda anlattığım farmville 2 para hilesini yaptıktan sonra çiftlik genişletmeye tıklayın, paralı olan yerler zaten ücretsiz olmuştur tıklayın ve açın

UYARI : Arkadaşlar bütün hilelerde çok küçük bir miktar olsa da, mimlenme ye oyununuzun askıya alınma ihtimali vardır. Bu konuda sorumluluk kabul edilmez.
26 Oca 2013 | Başa Dön

Facebook yorumları

Diğer kaynak yorumları

66 yorum:

  1. kardes iyi hersey guzelde bende o flash player ıconu gelmyo

    YanıtlaSil
  2. Oyunu mozilla firefox ile aç, google chrome veya internet exploler ile açarsan o ikon gelmez.

    YanıtlaSil
  3. Harika çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. ben yapmaya çalıştım bu hileyi cheat engine de verdiğiniz kodu yazıp first scan dediğimde hiç yan tarafta yazı veya herhangi birşey çıkmıyor ne yapmam gerek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer solda bir şey çıkmıyorsa tarayıcıyı yanlış seçmissinizdir. 3.adımda sol üst köşede bilgisayar işaretini tıkladıktan sonra:

      Eğer mozillada oyunu açmıssanız flash player pluging seçin.
      Google chrome ile seçmisseniz chrome.exe leri teker teker seçerek denyin. Yani doğru tarayıcıyı buluncaya kadar devam edin.

      En basit şekli oyunu mozilla firefox ile açın, tarayıcı seç tıkladıktan sonra 2 tane flash player pluging satırı çıkar, kesinlikle ikisinden biridir. seçerek deneyin.

      Sil
  5. ben change record ve type yaptığımda rakam 12 değil 10 çıkıyor. yine de 16 yaptım ama sadece 1 tanesinin sonuna kod ekleniyor ne yapmalıyım? teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepsinin arkasına sayı eklenemeyebilir. Ama 40 ve 29 ile başlayan sayılardan birisinin arkasına eklenmesi yeterlidir.

      Yani bütün rakamların son sekiz hanesini kontrol edin 0 (sıfır) dan farklı olan rakamları not edin.

      12 değilde 10 neden çıktı anlayamadım valla hiç başıma gelmedi ilginç. tarayıcı yanlış seçilmiş olabilir. Birde internette başka siteler açık ise kapatın. sadece farmville açık kalsın.

      Sil
    2. vallaha şimdi de sonuna kod eklenenin kodu sadece sıfırlardan oluşuyor. bu işi yapamayacağım galiba :)

      Sil
    3. kardeş bn yaptım oldu ama sadece markettn alabiliyorum yapı malzemelerini alamıyorum neden dolayı oluyor bu 0 farm parası diyor ama almıyor.

      Sil
    4. Bu hile ile market dışındakiler alınamıyor.

      http://altinotu.blogspot.com/2013/01/farmville2-farm-para-ile-alnabilen.html

      yukarıdaki adreste Farmville 2 farm para ile alınabilen herşeyi ücretsiz yapma onu dene

      Sil
    5. esin coşkun"na cevaben
      diğer hileleri denedin mi hiç cheat engine hatalı olabilir.
      büyük ihtimalle tarayıcı seçme işinde bir yanlışlık yapıyorsun.

      Tarayıcı seçmede hata olmaması için firefox ile oyunu aç FlashPlayerPluging dosyası 2 adet var birisi doğrusu onu seçersin. Google chrome de chrome.exe dosyası çok fazla çıkar hatalı yazıcı seçme oranı daha fazla.

      + bytes kısmından Array of byte seçiyormusun kontrol et

      Başka ihtimal rakamların hepsini kopyala 12 adet hepsini
      40 42 0F 00 40 42 0F 00 00 00 00 00
      29 00 00 00 29 00 00 00 00 00 00 00
      Önemli not rakamları kopyalayım yapıştırdıktan sonra başında ve sonunda boşluk olmasın mesale 40 42 deki 40 tan önce boşluk olmasın ve en sonundaki sıfırdan sonrada boşluk olmasın. En sona tıklayın ve imlec 0 (sıfır) ın yanın gelinceye kadar boşluğu silin.

      Olmaz ise yine yaz bir hileyi yaparsan mantığı anlarsın diğer bütün hileler aynı mantıkla yapılıyor. sadece kodlar değişiyor.

      Sil
    6. ilgine teşekkür ederim arkadaşım. onu değil de marketten ücretsiz alışveriş yapmayı becerebildim. günah işliyoz :)

      Sil
    7. iyi başardığına sevindim.
      ama bence arada sırada dön bu hileyi dene en güzel hile bu çünkü, her defasında adım adım oku uygula gözden kaçırdığın bir şey olabilir. bu hileyi defalarca yaptım sorun çıkmadı yani. senin şansına olmuyor.

      Sil
  6. sayfayı yeniledikten sonramı paralı herşey parasız olup alabiliyoruz bekliyorum çünkü hala

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır sayfayı yenilemiyorsunuz. 2.kodu yapıştırdıktan (17.adım) sonra biraz bekleyince herşeyin alınabilmesi gerekiyor. Alınamıyorsa hatalı bir şeyler yapmıssınızdır.

      Sil
  7. İKİTANE KOD KOPYALADIK SON İŞLEM DE DE İKİNCİ KODU YAPIŞTIRDIK İLKİNDE DE BU ŞEKİLDE OLMUŞTU BEN Mİ YANLIŞ ANLAMIŞIM BÜTÜN İŞLEMLERİ YAPTIM AMA OYUNA GİRDİM OLMAMIŞ

    YanıtlaSil
  8. Son işlemde ikinci kodu yapıştırıp aratıyoruz. solda çıkan sonuçları aşağı al, hepsin seç, enterla ve valu değeri birinci kod ile değiştir.

    KISACASI İKİNCİ KODU ARAT VE SONUÇLARI BİRİNCİ KOD İLE DEĞİŞTİR.

    HİLE ÇALIŞIYOR KESİNLİKLE ÇALIŞIYOR. ADIMLARDAN BİRİSİNİ YALNIŞ YAPARSANIZ OLMAZ

    YanıtlaSil
  9. arkadaşım kendinde ve dier arkadaşların oyunlarında deniyor ve oluyor ama benim oyunumda sistem çöküyor sebebi ne olabilir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sistem çöküyor da kastın farmville 2 ekranı ise cheat engineyi açtıktan sonra farmville 2 ekranı bazen bozuluyor, burada yapacağın şey cheat engineyi kapatma ve farmville 2 sayfasını yenile ve devam et. İstersen yenilemedende devam edebilirsin ekran bozuk olsada hileyi uygulayabilsin. En son nesneyi envantere atıp oyunu yenilediğinde saten ekran yenilenecek



      Sistem çöküyor da kastım bilgisayar da komple çöküyorsa, o bilgisayar ile ilgili bir durumdur.

      Sil
  10. teşekkürler.sistem çöküyo derken bilgisayar diil oyun ekranında gri bi sayfa oluyor ve orda çöktü yazıyor .yoksa bilgisayarda bi sorun yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o normal bir durum cheat engineyi kapatmadan farmville sayfasını yenile

      Sil
  11. yeniledik ama yine olmadı.bu durumda ne yapabilirim.

    YanıtlaSil
  12. tarayıcıyi değiştir. firefox kullanırken daha çok oluyor çökme sanırım. Yani büyük ihtimalle senin sorun tarayıcıda. Firefox kullanıyorsan Google chrome dene mesela. Google chrome kullanıyorsan firefox dene.

    YanıtlaSil
  13. 101 OKEY PLUS HİLESİDE BULURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. internette var 101 plus hileleri. ben onu pek oynamadığım için hileleri araştırmadım

      Sil
  14. malesef okeyplus hilesi var. 101 hilesi bulan henüz çıkmadı. teşekkürler

    YanıtlaSil
  15. flash player ıconu yok arkadaslar onu nerden ayarlıoz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer oyunu firefox ile açarsan flashplayerpluging çıkar. Önce oyunu firefox ile tamamı ile aç.

      Sil
  16. flasplayer plugin çıkmıyor arkadaşlar oyunu firefoxla açtım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam o zaman senin firefox ayarları ile ilgili bir sorun vardır. Yani firefox flaşplayer değilde başka bir şey kullanıyordur oyunu açmak için. Bu durumda yapacak en doğru şey. Google chrome ile oyunu aç, tarayıcı kısmında chrome.exe leri teker teker en alttan başlayarak seç. birde bu şekilde dene

      Sil
  17. harika çalışıyor. yalnız yapı malzemeleri 0 olduğu halde alınamıyor bunun bi çözümü var mı??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yapı malzemelri bu hileden alınamıyor.

      Farmville 2 farm para ile alınabilen herşeyi ücretsiz yapma - Resimli anlatım
      http://altinotu.blogspot.com/2013/01/farmville2-farm-para-ile-alnabilen.html hilesini deneyin

      Sil
    2. sımdı ben hıleyı yaptım cokta guızeldu markette ne var ne yok haddınden fazla aldım ve depoyu doldurdum lakın uyarı geldı hızmet ıhlalı bılmem ne ve farmvılle acılmıo sımdı acılırsa aldıklarım gıdermı gıttılerse yenıden alabılırmıyım hadı aldım dıelım yenıden olurmu bu ıhlal hıkayesı bunun cozumu varmıııı

      Sil
  18. oyun ilk zamanlar tam ekran olurken şimdi olmuyor.ekran büyütme imleci kayboldu.başka bilgisayarlardan denedim yine aynı.bunun sebebi neolabilir.bana yardımcı olun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu hileden dolayı olan bir şey değil. senin oyununla ilgilidir, ama büyük ihtimalle devam edecek bir durum değildir. geçer yani

      Sil
  19. ben sadece alan genişletmek için farm parası almak istiyorum level atlamadan ama böyle bişey mümkünmü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu hileyi yaptıktan sonra genişleticecek alanları tıklayın. Genişletmek için farm parası ile alınan nesneler zaten altın ile alınabiliyor bu hileden sonra. tıklayarak geniştebilirsiniz.

      Sil
  20. bir kez hileyi denedim ve oldu. oyunu kapattım. ikinci kez hileyi uygulamak istediğimde olmadı. acaba hile sadece bir kez mi uygulanıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HİLEYİ İSTEDİĞİN KADAR UYGULAYABİLİRSİN.

      Sil
  21. İstediğin kadar tekrar tekrar yapabilirsin. Her yaptığında baştan sıfırdan başlayacaksın.
    Oyunu ve cheat engineyi yeniden açarak başla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tekrar tekrar yaptım ama olmuyor. acaba neden oluyordur. lütfen yardım edin

      Sil
    2. En büyük sıkıntı yanlış tarayıcı seçme. o adım doğru olursa oyunu gerisinde sorun olmuyor genelde. Doğru tarayıcı seçmenin en kolay yolu ise firefox ile oynamak. sadece 2 seçenek çıkıyor çünkü

      Sil
  22. SAYFANIN BAŞİNDAKİ CETENGİNEYİ İNDİRİN KURUN İŞLEMLERİ SIRASIYLA ONDA YAPIN OLUYOR ÇOK SÜPER. YAPTIM ÇALIŞIYOR EMEĞİNİZE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  23. ya ben hepsini yapıorum tek sorunum şu kod değişimi var ya orayı çıkaramıyorum bir türlü sinir oldum o kadar ilerledikten sonra orada kalıyrm

    YanıtlaSil
  24. 2.kod yerine 1. kod u yazdım :( nasıl düzeltebilirim acaba :(

    YanıtlaSil
  25. Market hilesini yaptım ve kullandım ancak iki hafta sonra karşıma hizmet koşullarını ihlal ettiğiniz için hesabınız askıya alındı şeklinde bir yazı çıktı ve hileyle aldığım bütün ürünler geri alındı. acaba eklediğimiz oyun arkadaşlarından bunları kontrol etmekle görevli birileri mi var. varsa bunları nasıl anlayacağız

    YanıtlaSil
  26. sımdı ben hıleyı yaptım cokta guızeldu markette ne var ne yok haddınden fazla aldım ve depoyu doldurdum lakın uyarı geldı hızmet ıhlalı bılmem ne ve farmvılle acılmıo sımdı acılırsa aldıklarım gıdermı gıttılerse yenıden alabılırmıyım hadı aldım dıelım yenıden olurmu bu ıhlal hıkayesı bunun cozumu varmıııı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı şey benimde başıma geldi 2 gün önce. hesabın askıya alındı. Şimdi geri alındı ama hile ile aldıklarımı geri almışlar. Valla yine yapıyorum bu hileyi ama yine ne ceza keserler bende bilmiyorum.

      Sil
  27. slm admin saol iyi paylaşmısısn ama ben ddıklern harfı harfı yerıne getırıom ama sende 3 mü 4 m ne kod ckıyor sol tarafta bende 9 tane iride yeşil çıkıyor benimki 6.2 olduğundanmıdr

    YanıtlaSil
  28. tamam pardon seninde 6.2 miş ama neden böyle doru chrome oldunada eminim

    YanıtlaSil
  29. bende hile için program var isteyen varsa verebilirm ama firefox kullanınca calışıyor isteyen varsa yüklesin 100% calışıyor

    https://www.dropbox.com/s/bmrx2ana3zklwfc/Farmville2_Hacks.exe

    YanıtlaSil
  30. vibende hile için program var isteyen varsa verebilirm ama firefox kullanınca calışıyor isteyen varsa yüklesin 100% calışıyor

    https://www.dropbox.com/s/bmrx2ana3zklwfc/Farmville2_Hacks.exe

    viruslu değil ama virus programını kapatın yüklemeden önce ve calıştımadan önce

    YanıtlaSil
  31. GAYET GZL BİR ŞEKİLDE ÇALIŞIYOR HERŞEY ALTINLA ALINIYOR SAOLUN

    YanıtlaSil
  32. Arkadaşım ben daha önce yaparken sorunum yoktu. Ancak son 2 gündür ne yaptıysam yapayım son 4 kodlar farklı çıkıyor. 1.Kodu aratıyorum. 16 yapıyorum. Ancak son 8 karakter birbirleriyle uymuyor. Her satırda farklı kodlar oluşuyor. Acaba sebebi nedir yardımcı olabilirsen sevinirim.

    YanıtlaSil
  33. Ben her şeyi yapıyorum fakat marketteki ürünler yine farm parasıyla satın alınıyor.Yardımcı olur musunuz lütfen.

    YanıtlaSil
  34. sanırım artık güncelliğini yitirdi..
    yeni kodlar beklemekteyiz..
    sadece hayvanlar alınabiliyor

    YanıtlaSil
  35. evet sadece hayvanlar ücretsiz oluyor tüketim mazemeleri degişmiyor :)

    YanıtlaSil
  36. aynen banada oldu aynısı.. sadece hayvanlar alınablıyor tuketım malzemelerı degısmıyo yok mu ılgılenecek bırılerı?

    YanıtlaSil
  37. evet lutfen yardim edin tuketim malz. alinamiyo artik

    YanıtlaSil
  38. hiçbir değişiklik olmuyor maalesef

    YanıtlaSil
  39. arkadaşlar farmwille yöneticileri hilenin farkına vardı ve buna müdahele ettiler.onun için artık tüketim mlz.alınmıyor.hayvan alsanız da birkaç gün sonra sizi oyundan 1 veya iki günlüğüne engelliyorlar.

    YanıtlaSil
  40. 29 ile başlayan kodu yapştrdgmda 12 tane buluyor neden byle yardımcı olabilrseniz sevinirim.. acil lütfeen.!

    YanıtlaSil
  41. admin yardım edermisin ? yapamadım çalışmadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşlar bu hile güncellemelerden dolayı artık tam çalışmayabilir.

      Sil
  42. evet sadece hayvanlarda ve bazı ağaçlarda geçerli

    YanıtlaSil

Bu site en iyi google chrome ile görünür